sâmbătă, 6 octombrie 2012

Revoltător!


     Ca în fiecare instituţie a statului există secretare. Acestea au un rol foarte important, cred eu. Evident, şi facultatea în care învăţ eu deţine un Secretariat plin cu secretare, astfel încât nu ştii cu care trebuie să vorbeşti. Aşa cum se întâmplă mereu, noi, studenţii avem nişte probleme de rezolvat la secretariat. Degeaba, nu te bagă nimeni în seamă. Ba chiar cea care se ocupa de specializarea mea şi-a dat demisia în a doua zi de la începerea noului an universitar. Ciudat, se enervase doar pentru că am întrebat-o cum se procedează cu legitimaţiile de student. Nu ştiu dacă aşa e peste tot, dar eu nu am dat niciodată peste o secretară disponibilă să mă ajute într-o problemă, fără să fiu nevoită să primesc priviri şi vorbe trântite aiurea. Ar trebui să fie mai amabile. Totuşi, sunt plătite să ajute, nu să stea degeaba. Am ajuns să îmi fie cu adevărat silă să intru în biroul lor, pentru că de la usă parcă te dă afară, că deh...le-ai deranjat. Cred că am şi eu nişte drepturi ca student, întrucât toţi profesorii ne spun când avem vreo problemă administrativă să ne ducem la secretariat. E inutil, ele nu vor să fie deranjate. Mai bine şi-ar schimba meseria. Oricum, noi nu le suferim pe ele, ele nu ne înghit pe noi.


3 comentarii:

Zdwuby spunea...

:)) Nu am dat eu de prea multe secretare, dar iti dau dreptate:)) cele putine cu care am intrat in contact erau atat de plictisite de viata incat se uitau la mine si imi raspundeau intr'un sictir total de parca erau pe punctul de a se spanzura si eu m'am dus sa le tai funia :))

Ciprian Enciu spunea...

Asa e peste tot :) unde sunt secretare este si multa prostie asta e clar.Cel putin asta e parerea mea

Unknown spunea...

@ Zdwuby
@ Ciprian Enciu

Peste tot e la fel, intr-adevar, dar eu tot nu inteleg motivul.

Trimiteți un comentariu