joi, 25 octombrie 2012

Sweets, oh sweets!

   
     Zodia Taur în care mă găsesc mă defineşte a fi o gurmandă fără abţineri. Degeaba îmi propun eu să slăbesc, nu reuşesc (asta nu inseamna ca am o greutate exagerata, am greutatea normala varstei). Nu pot să mă abţin deloc, mai ales de la dulciuri. Prăjiturile de casă sunt preferatele mele, niciodată nu voi renunţa la ele. Dacă nu mănânc la câteva zile "dulciurică" nu mă simt bine. Asta m-a determinat să fac şi câteva vizite la dentist, dar tot nu am renunţat. Prefer dulciuri în locul hranei sănătoase. Ştiu că nu e bine, ştiu că nu e sănătos pentru mine, întrucât am probleme cu stomacul, dar eu nu vreau să renunţ la acele minunate delicatese. O să-mi spuneţi că de ce nu mănânc mai întâi mâncare normală, gătită, apoi desertul?! Ei bine, eu nu sunt aşa, zic de cele mai multe ori pas la mâncare şi dau buzna în pungă cu bunătăţi. Chiar şi mamei când pleacă de acasă, îi spun să-mi aducă ceva bun, măcar  o pungă de pufuleţi şi tot e bună. Mă simt ca un copil mic şi răsfăţat, dar aşa îmi e bine şi în sensul acesta nu vreau să mă maturizez.

7 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

Yami yami cat de bine arata :)) ma servesti si pe mine? Sau e totul pentru tine ?

Unknown spunea...

@ Ciprian Enciu
De data asta nu sunt egoista si iti dau cu cea mai mare placere;-) dar conditia e sa vi sa le iei:-P

Zdwuby spunea...

Se maturizeaza cineva cand vine vorba de dulciuri? :)) nu cred[-( dar doar lu' Cirpian ii dai?:(

Unknown spunea...

@ Zdwuby
Nuu...si tie iti dau, dar cu aceeasi conditie ca si la el:-P

Ciprian Enciu spunea...

Pai asteptam adresa :D ca sa venim :))

Zdwuby spunea...

Are dreptate Ciprian, da'ne adresa si te pricopsesti cu noi pe cap :))

Unknown spunea...

Da sigur, mai ales ca joi acum fac niste prajituri;-)

Trimiteți un comentariu